wist je dat..... - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Sandra Smit - WaarBenJij.nu wist je dat..... - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Sandra Smit - WaarBenJij.nu

wist je dat.....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

21 Januari 2010 | Brazilië, Natal

wist je dat...

- ik elke dag een steile heuvel op en af moet van zeker 45 graden.ppff
- ik dat zal bewijzen met fotos
- dat ik hier Gringo word genoemd
- dat ik met het project een show heb gedaan van capoeira en de Jinga al kan en dat ik helemaal kapot was
- dat ik hier elke dag wel om 6. oo uur wakker ben en dat ik in de avond rond 20.00 uur wel kan slapen
- ik dan toch maar een siesta moet houden!!
- ik in Pipa in dat huisje wel 18 baratas ( kakkerlakken) hebben doodgemaakt..ik niet maar die vrienden dan.. hha
- dat hele vieze beesten zijn!!
- dat ik versierd word door vele brasileros.. met bella, lindo, ai.. oi.... hahaha
- dat ze hier rond lunchtijd allemaal gaan warm eten.. en dat ik echt moet wennen..
-dat ik soms echt geen zin hebt om te koken.. pff
- dat het hier nu echt 37 graden is : een hittegolf
- en dat het al 2 dagen keihard geregend heeft dat alles onder is gelopen
- dat ik gister in de favella met 2 amigo naar de kerk ben gweest..
- en dat ik al dat gekrijs en geschreeuw zo moe was dat ik er dor di cabeca ( hoofdpijn) van kreeg.
-het voor een goed doel was, maar nooit meer. .ahha
- en dat ik jullie nog niet mis, want is hier zo veel te zien en te doen..
- hahahahahahahahahaaaaaaaaaaahahaha
- je dat ik blij word van al julie lieve en leuke mailtjes
- dat ik gauw weer wat ga schrijven, want deze week is wat minder en relaxter.


ciao ciao everybody..
mi adoroe you..
xxxxxxxxxxxxx

  • 22 Januari 2010 - 12:15

    Danielle En Tano:

    Pffff dat zou wat voor mij zijn .. hhahahahaha niet dus ... lol...

  • 23 Januari 2010 - 16:32

    Joyce:

    he meid,

    hoe vind je mijn Portugees;

    Divirta-se
    Quantos graus estarao amanha?
    Cuidado!

    en als je een leuke jongen heb ontmoet vergeet dan niet te vragen naar; Tens preservativos?

    E tudo!!

    kus
    PS;Ik hoor graag of en hoe je achter de vertaling bent gekomen..

  • 23 Januari 2010 - 18:12

    Henriette & Ab:

    Hai Sandra

    Wat een verhaal joh van je buurvrouw. Kan je als je terug bent maar beter intrekken op de bart verhallenplein veel beter. Wel stoer hoor wat je allemaal doet. We volgen je verhaal en kijken uit naar het verslag van volgende week.

  • 25 Januari 2010 - 06:12

    Joedipoedi:

    Hoi meid,

    Wist je dat:
    Er hier nu weer een dik pak sneeuw ligt;
    Ik vet op me bil/heup ben gevallen;
    Twee mannen me omhoog moesten hijsen;
    Ik nu overal spierpijn heb;
    En een blauwe plek...

    Verder alles goed hier!

    Liefs
    Joedi

  • 25 Januari 2010 - 11:37

    Kim:

    hoi lieverd,
    leuk om het te lezen hoe het met je gaat.. En ik had ook niks anders verwacht dan dat de mannen weeer achter je aan zaten ha ha.. Het bevalt goed dus, een beetje gewend? heb je je CV al afgegeven voor het kinderziekenhuis? zou wel moooi zijn als je daar zou kunnen werken he? e het project gaat ook goed? Kun je daar veel doen? Ja ik heb een vragen he>>
    HIer gaata alles goed, zijn erachter gekomen dat jesse de 6 e ziekte heeft, is er goed ziek van, maar is onschuldig.
    Schat ik mis je wel... ha ha.
    Love ya!!
    dikke kus kim

  • 25 Januari 2010 - 15:12

    Astrid:

    Wat een berg! En wat een vervelend uitzicht, hahaha! :D

  • 26 Januari 2010 - 09:39

    Maya:

    Hoi Sandra,

    Nou het ziet er allemaal prachtig uit waar je vertoeft. Alleen jammer van de taal, maar dat komt wel goed. Enne..even een paar dagen op het strand en je wordt geen Gringo meer genoemd. Leuk die reisverhalen!

  • 27 Januari 2010 - 16:28

    Thies + Guus(geleen):

    Hoi Sandra, vandaag in R'dam geweest, raar dat jij daar niet meer bent. veel plezier en succes in brazilie van thies, guus en fam.

  • 31 Januari 2010 - 07:37

    Ralph:

    Groetjes uit Born

  • 31 Januari 2010 - 07:39

    Ralph:

    Hey San,

    leuk om te lezen hoe het gaat. erg warm wel 37 graden. Hier is gisteravond behoorlijk wat sneeuw gevallen. Leuk app.complex (echt) mooi groen! wat is dat voor een antartica drankje? groet en tot gauw. Groet, Cindy, Ralph en de Mastenbroers

  • 09 Februari 2010 - 14:00

    Rineke:

    Ha Sandra,

    Tijdens het werk mooi even inloggen om je verslag te lezen.
    Vandaagf is Riad voor het laatst.
    Gaat nu voor thuis therapie.
    Je krijgt van allemaal de groeten.

    Rineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Natal

Viva Brasil

Recente Reisverslagen:

22 April 2010

Recife

16 Maart 2010

Project Mcn/ Capoeira

26 Februari 2010

Carnaval

31 Januari 2010

Tudo bem? sinto saudades de voce

21 Januari 2010

wist je dat.....
Sandra

Hello Peeps.. Eindelijk is het dan zover!!! Follow my dream..going to Brasil.. Ik zal jullie op de hoogte houden van alles wat ik mee maak: van het project, tot reizen, tot vrienden.. everything.. Ik zal jullie allemaal erg missen, dus schrijf wat op als je iets kwijt wilt.. luv ya... muchos beijos

Actief sinds 20 Nov. 2009
Verslag gelezen: 1609
Totaal aantal bezoekers 19524

Voorgaande reizen:

05 Januari 2010 - 30 November -0001

Viva Brasil

Landen bezocht: