Tudo bem? sinto saudades de voce - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Sandra Smit - WaarBenJij.nu Tudo bem? sinto saudades de voce - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Sandra Smit - WaarBenJij.nu

Tudo bem? sinto saudades de voce

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

31 Januari 2010 | Brazilië, Natal

Ola allemaal..

Hier ben ik dan weer..
SANGGGGGGGGGGGGG ik heb gister carnaval gevierd!!! was echt zo gaaf he..iedereen op straat en met de wagen meelopen. MARCIA FREIRA trad op en zij is zo goed.. van de liedjes; simbora he, simbora ho..( HE ISA WEET JE NOG, MET SAMBA AHAHHA)
en toen ging het keihard regen, iedereen zeikenat en water stroomde overal, maar dat gaf niks. want we waren aan het feesten ahahh

Maar goed ik heb ook wel goede dingen gedaan deze week..bezig geweest met het project en de voorbereidingen voor school en de lessen..
deze week hier is de laatste week van de zomervakantie en dan moeten de kids weer naar school.
Met het project hebben we een nieuwe locatie, waar de lessen worden gegeven en het kantoor komt, want dat is nu gewoon in iemand zijn huis..
dit gaan we opknappen, ik zal 2 fotos erbij doen voor de verbouwing en later zullen jullie de veranderingen zien..

Deze week ben ik ook op een soort markt geweest: Convenciales do Natal..hier komen allemaal mensen uit verschillende dorpen of steden hun waren laten zien en verkopen. was erg leuk..en er waren ook nl koeien aanwezig. helaas hadden ze geen melk, want die mis ik wel hoor van nl.. hier is niet te zuipen en vooral die kaas.. getsie...

En ik ben naar de film geweest hier: gelukkig eng praten en portugees vertaling: daarna wat gaan drinken.Goh wat kunnen die Brazilianen zuipen zeg.. gaat heel de dag door: op het strand, bios, uiteten, uitgaan, in de ochtend. pff

En gister hadden we feestje in de pousade waar ik woon: echt super leuk met vinho en queios erbij..ik was gelijk helemaal de weg kwijt en toen gingen we dus ook naar de carnaval. ahha

Kim: ben je al terug uit Zambia?
Kimmie: hoe gaat het gurly en met Jesse en Jas?
La chicas: gaat ie nog een beetje daar? ik mis jullie
Mama en wim; love you...
Kids en fam: Sophia: mis jullie en bedankt voor jullie lieve mailtjes.. gaat het nog een beetje daar?
jullie kadootjes komen goed van pas, alleen die gelukspop van Diede, tja dat moet gebeuren.ahah

en voor de rest iedereen die ik vergeet: tot gauw en mi adouro..
xau xau....xxxxxxxxxxxxxx

  • 31 Januari 2010 - 14:42

    Wil & Aad,Olst:

    Hallo wereldreizigster,

    Zojuist even Geleen gebeld, uiteraard de 'Krullenbol'en de 'Kakelkip 'aad de lijn gehad en hoorde van je avontuur.Vandaar direct [vanuit een sneeuwitte omgeving] jou,je omgeving en werkzaamheden bekeken. Leuk dat dat tegenwoordig mogelijk is.
    Gelukkig zie je er goed uit en amuseer je je, lijkt ons
    De temperatuur zal wel even wennen zijn evenals de kakkerlakken [getver!]
    Dat de "heren" je aantrekkelijk vinden lijkt ons niet zo vreemd!
    Geniet van alles: later is nu

    Lieve San,
    succes en veel liefs van ons!

    Wil & Aad


  • 07 Februari 2010 - 10:07

    Kim D:

    Hoi lieve meis!!

    Yep, ben weer in het koude kikkerlandje..maar weer heerlijk om stromend water te hebben enzo hier..haha

    Ik lees nu pas al je verhalen, zooo hahaha, dit is echt allemaal weer op z'n Sandra's!! haha, ik zie het allemaal echt voor me!!

    Lieve meis, pas wel goed op jezelf he!! En kijk uit in die sloppenwijken en rondvliegende messen van de buren...

    Leuk om alles te lezen, en bijzonder wat je nu allemaal weer meemaakt!!!

    Veel plezier nog!! Succes met het project!!

    Denk altijd aan je!!

    Dikke kus

  • 07 Februari 2010 - 13:49

    Kimmie:

    Dag schat,
    ja hier gaat alles goed. Ben begonnen met mijn nieuwe baan en het bevalt heel erg goed.. het is wel wennen maar dat is overal waar je opnieuw begint.
    Met jesse en jasper gaat ook alles goed.. ja weekend is carnaval en dan gaan we maar weer eens op stap he. ha ha ...
    Nou schat ik mis je en doe voorzichtig!!
    dikke kus

  • 07 Februari 2010 - 17:34

    Ruud:

    Hoi Sandra, het heeft even geduurd maar nu weten we je site. Goed te horen dat het je bevalt. We zullen je verder "volgen" en hopen dat we je weer eens live of via msn kunnen "spreken". Groeten, Ruud.

  • 07 Februari 2010 - 17:37

    Lenie:

    he sandra, wat leuk om je te volgen op deze manier.
    t heeft effe geduurd maar we wensen je heeeeel veel liefs uit stein.
    we letten goed op je moeder en wim, dus geniet maar lekker op je nieuwe stekkie, veel liefs en tot gauw lenie.

  • 16 Februari 2010 - 18:27

    Jacqueline:

    heyyy meid,

    Tof man!!!! je hebt zeker een toptijd. En met t project en t ontwikkelings werk ook alles goed?
    Tot wanneer zit je daar nog?
    X Jacq

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Natal

Viva Brasil

Recente Reisverslagen:

22 April 2010

Recife

16 Maart 2010

Project Mcn/ Capoeira

26 Februari 2010

Carnaval

31 Januari 2010

Tudo bem? sinto saudades de voce

21 Januari 2010

wist je dat.....
Sandra

Hello Peeps.. Eindelijk is het dan zover!!! Follow my dream..going to Brasil.. Ik zal jullie op de hoogte houden van alles wat ik mee maak: van het project, tot reizen, tot vrienden.. everything.. Ik zal jullie allemaal erg missen, dus schrijf wat op als je iets kwijt wilt.. luv ya... muchos beijos

Actief sinds 20 Nov. 2009
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 19523

Voorgaande reizen:

05 Januari 2010 - 30 November -0001

Viva Brasil

Landen bezocht: