Carnaval - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Sandra Smit - WaarBenJij.nu Carnaval - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Sandra Smit - WaarBenJij.nu

Carnaval

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

26 Februari 2010 | Brazilië, Natal

olaaaaaa tudo mundo!!!!

tudo bem?
hier gaat alles super goed..
het heeft een tijdje geduurd voordat ik de site weer ff kon updaten, maar ik was in een andere stad nl: RECIFE..
dat is zo 500 km van Natal.
Ik heb daar carnaval gevierd met mijn 2e nieuwe familie.. hahaha
ik had hun hier ontmoet in Natal en toen hadden ze mij uitgenodigd om naar hun toe te komen voor de carnaval.. dus ik ben gegaan..
Spannend !een grote, nieuwe stad, 5 uur lang in de bus erheen..de rest van mijn app. hier achterlatend..
Maar toen ik er eenmaal was, stonden ze daar te wachten op mij.. echt heel leuk!!!
Ze wonen in de wijk BOA VAIGEM..vlakbij het strand, mooie wijk.. mooi huis in een app.complex met zwembad erbij..
deze stad is zo groot, ik wist niet wat ik zag.. dan is Natal maar super klein..
Nou echt de volgende dag begon het al: Naar de stad/ centro om te shoppen, in de avond naar Carnaval.. echt zo veel mensen heb ik nog nooit gzien en zoveel bandjes en wagens. pfffffff
ikwist niet wat ik zag...

zo ben ik dus 6 dagen lang bezig gweest: in de ochtend daar naar toe, de middag weer ergens anders op strand of de stad, en in de avond/ nacht weer op pad..
nauwelijks de tijd om te slapen.. ahha
maar was echt geweldig!!!
kijk maar naar de fotos..

na de carnaval zijn we met heel de familie ( neven, nichten, tantes/ooms, vrienden) naar een beachhouse gegaan in Goiaba.. dat is een plaatsje 60 km van Natal vandaan..
Nou dat beachhouse: echt super met zwembad enzo..
alleen we moesten in 1 slaapkamer wel met 10 man slapen ofzo. .pfffffff wat een krappe boel was dat. lepeltje lepeltje en op bedden die gewoon beton waren haha
en dat 3 nachten he... pfffffff
weinig slaap dus..
Maarrrrrr dat was het waard...

zo gezellige boel en zo leuke mensen.. heb er weer veel nieuwe vrienden bij.. en de carnaval daar ging ook weer gewoon door..
heel de maand februari is gewoon volop feesten.. ik kon echt niet meer!!
Na de dagen beachhouse weer terug naar Recife en nagenieten van alles en nog relaxen.
wat culturen dingen gedaan en geshopt en toen moest ik helaas weer terug naar Natal..
en dat was wel moeilijk hoor...
pffffffff

dan ben je weer alleen!!!
ik mis ze nog steeds en ik ga denk ik verhuizen naar Recife of Salvador, en dan bij hun wonen en daar werken, want het is mij daar zo bevallen...
maar dat horen jullie nog allemaal wel wat er gaat gebeuren enzo..

nou tot gauw..
en ik mis jullie...
hoop dat alles goed met iedereen gaat..

muito beijos...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 26 Februari 2010 - 22:46

    Hetty:

    Het is geweldig om te lezen maar ik word er zo moe van.
    Geniet maar lekker hoor, jij beleeft tenminste nogal wat.

  • 27 Februari 2010 - 21:23

    Fay & Amy:

    Hola Chica,

    Zo zo... wat een leven !
    Het is goed om te lezen dat je het naar je zin hebt. Geniet er maar van vrouw, met de nadruk op genieten !!!! Hier weinig nieuws dan hetgeen wat we allemaal doen: werken, school, zorgen, huishouden, rekeningen betalen, eten, slapen en zo nu en dan een avondje uit.
    We hebben het druk en we smachten naar de zon vrouw !
    Amy groeit als kool, ze krijgt zo bijzondere lange stelten. School gaat lekker, nog even en dan groep 7.
    Ik ben nog aan het kwakkelen met de gezondheid maar ik blijf positief. De chicas hebben het ook druk, druk druk....we zien elkaar niet vaak.
    We zijn laatst samen uit geweest, was old skool R&B, erg gezellig.
    Ben mezelf psychisch aan het voorbereiden op de coachingsopleiding, spannend hoor..
    Je tjoek tjoek staat nog braaf voor de deur, nog geen ritje in gemaakt. Staat wel gepland, we zijn bang dat we het slot beschadigen, durven er eigenlijk niet in.. Hhahaha, kijk ons nou... Dikke kus, laterssss

  • 01 Maart 2010 - 17:32

    Ilonka:

    ha sandra!
    zo, heb weer eens een kijkje bij je genomen. meid, ik benijd je wel met die heerlijke temperaturen hoor. afgelopen week hadden de kids vakantie en ik had zo graag ene weekje naar de zon gegaan, maar helaas moest ik precies in het midden van die vakantie 1 dag werken. grr.

    verder ben ik heel erg moe, en dat is nu al 3 weken.

    kun je het financieel nog redden daar? als het lukt, vertel mij je geheim, dan komen laura damian en ik ook! hahaha

    en je tattoo: een echte? of tijdelijke. echt lijkt me een pijnlijke plek!

    liefs van ons. we missen je!


  • 02 Maart 2010 - 09:13

    Kim:

    Hoi Schat!!
    Wat geweldig zeg..heerlijk zo, ben jaloers..
    KAn me voorstelllen dat je wilt verhuizen als het je zo goed bevallen is. Hier gaat alles z`n gangetje, gebeurt niet o veel he hier in Nederland. Nou ja, Jesse is alweer ziek nu buikgriep. Hij heeft ook waarschijnlijk een allergie, maar ze kunnen nu nog niet achterhalen waarvoor omdat hij te klein is..
    Jaspers nieuwe baan bevalt erg goed, leuke collega`s enz.
    Geniet er lekker van, ik ben blij als je weer terug bent..mis je scht enorm( eff lekker kletsen). hoe is het met je moeder en Wim?? MIjn moeder kwam ze nog tegen bij het lucas.
    dikke kus en hou van je!

  • 04 Maart 2010 - 10:04

    Coby:

    Hee die Sandra, Ik heb van Wim je samba adres gekregen dus nu gauw even groetjes en de beste wensen voor je vakantie/Werk? Ik vind het knap van je dat je dit helemaal in je eentje onderneemt. Geniet er van en veel plezier, ik zal het nu een beetje in de gaten gaan houden, ik ben dus benieuwd naar je avonturen in BRAZIL,

    Veel liefs van Jo en Coby Otten uit het verre koude Stein in Nederland

  • 07 Maart 2010 - 14:30

    Natascha:

    Hoi hoi!
    Super hoor, jij hebt het leuker dan ik hier, hihi. Blijf genieten he!!
    Liefs Natascha

  • 07 April 2010 - 10:30

    Salsia:

    en regent nu daar????
    Hier eindelijk een paar mooie dagen...
    Kussies en we volgen je hoor vrouw doeiiiiiiiiiiiiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Natal

Viva Brasil

Recente Reisverslagen:

22 April 2010

Recife

16 Maart 2010

Project Mcn/ Capoeira

26 Februari 2010

Carnaval

31 Januari 2010

Tudo bem? sinto saudades de voce

21 Januari 2010

wist je dat.....
Sandra

Hello Peeps.. Eindelijk is het dan zover!!! Follow my dream..going to Brasil.. Ik zal jullie op de hoogte houden van alles wat ik mee maak: van het project, tot reizen, tot vrienden.. everything.. Ik zal jullie allemaal erg missen, dus schrijf wat op als je iets kwijt wilt.. luv ya... muchos beijos

Actief sinds 20 Nov. 2009
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 19519

Voorgaande reizen:

05 Januari 2010 - 30 November -0001

Viva Brasil

Landen bezocht: