2e week - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Sandra Smit - WaarBenJij.nu 2e week - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Sandra Smit - WaarBenJij.nu

2e week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

18 Januari 2010 | Brazilië, Natal

ola amigo e amigos

Nou ik ben hier nu al weer 2 weken en het lijkt echt veel langer, heel gek is dat.. de tijd staat hier volgens mij stil..haha

Maar goed deze week heel veel dingen gedaan en veel gebeurd:
Zat net 2 dagen in mijn app. en toen maakte ik gelijk een buren ruzie mee.. waar ik dus weer tussen belandde.. en dan zitje met je portugees. ik verstond er geen bal van.. alleen Policia..
nou die vent was dus helemaal Loco geworden en begon met dingen te gooien, hij pakte en mes en stak naar zijn vriendin.. zij vluchte in mijn app. en ja hoor hij klom door het raam.. en toen begon hij te trappen en te slaan en ik stond echt in shock..
maar goed..eind goed al goed.. ze zijn alle 2 eruit gezet en ze zoeken het maar uit..
en dan zit je net 2 daagjes in je app.. pfffff

En ik ben met vrienden een hele dag weg geweest naar Praia de Tibantique..nou ik wist niet wat ik zag. zo mooi en we waren er echt helemaal alleen. een paradijs..
heb toen ook dolfijnen en schilpadden gezien.. JA PETTY.. ik heb fotos gemaakt. haha

Dit weekend zijn we ook naar Pipa gweest dat is een klein vissersdorpje wat is uitgegroeid tot een toeristenoord.. echt super leuk. vooral in de avond..
we hadden daar een huisje, dus heel relax..is wat anders dan een weekendje naar de Veluwe he.ahah
en voor het eerst die vieze beesten van Barata (kakkerlakken) gezien.. er zaten er wel 20 in dat huisje. gatverdamme zeg.. heb geen oog dicht gedaan.. ook al waren ze dood.. bah..

en ik ben deze week ook naar project gweest en ik ga ws. ook helpen in het kinderziekenhuis in het centrum: dat is voor hele arme mensen met zieke kindjes, die dus niks hebben en de overheid betaalt van subsidies en sponsors het geld..
ik ben daar geweest en ik moet mijn c.v opsturen, want misschien kan ik daar wel als zuster gaan werken.. NOu zo zie je maar van het 1 kom je in het andere..
Het is hier te veel om op te noemen wat je allemaal ziet en wat zo zielig is..
Maar ik moet zeggen: de mensen zijn nog zo arm en hebben niks.. ze zijn wel happy en proberen er toch iets van te maken..ze delen veel met elkaar en hebben weinig nodig dan alleen een zwembroek.. haha
Maar nee: nederland zou daar eens een voorbeeld van moeten nemen.. echt totaal anders.. niet eens materialistisch gedacht maar gewoon wat ze hebben zijn ze gelukkig mee..

nou bij deze moet ik wel ff zeggen: dat ik jullie mis.. is soms wel moeilijk maar ik sla me er door heen..

en David: die taalcursus tja dan moet je hierkomen haha.. want ik kan je nu niet meer zien..

Sophia: hoe gaat het met jullie?
doen jullie nog beetje leuke spelletjes enzo..
ik zal dat hier ook gaan doen met de kindjes.. dan denk ik nog aan jullie hah

en chica: hoe gaat het met jullie?
letten jullie beetje op die chocolaatjes?

tot gauw iedereen..
en voor iedereen die ik vergeet.. love ya..

muito beijos..xxx

  • 18 Januari 2010 - 16:39

    Joedi:

    Hoi Lieverd,

    Wat fijn om te lezen wat je allemaal meemaakt! Al is niet elke gebeurtenis even leuk...Geniet, geniet en geniet alsof het je laatste dag op aarde is! Carpe Diem!

    Liefs
    Joedi

  • 18 Januari 2010 - 16:49

    Joyce:

    U in paradise!!! geniet ervan!!!

  • 18 Januari 2010 - 16:50

    Joyce:

    O ja en van Dora( je weet wel me buurvrouw) moest ik zeggen dat je de taal vanzelf wel leert...ik moest ook doorgeven dat ze je een hele fijne periode wenst..ciao

  • 18 Januari 2010 - 17:10

    Els Duiverman:

    Ik ben blij dat je het naar je zin hebt. En je kent ook al wat mensen. Heel veel groeten en een dikke kus van Els (en Joep natuurlijk

  • 18 Januari 2010 - 18:18

    Ilonka:

    ha Sandra, zo, ik heb je site eens bekeken. meid, je maakt wat mee he in zo'n land! is toch altijd anders er te wonen dan er slechts op vakantie te zijn.
    ik ga het regelmatig bekijken. een hele dikke knuffel van ons hier van Ilonka, laura en damian
    en van ons lieve ragdoll poesje Indy.

  • 19 Januari 2010 - 11:22

    Astrid:

    Whaaa, wat een verhalen toch weer, haha. Maar de foto's zien er echt goed uit! Lekker weertje daar. Geniet ervan en spreek je snel weer.

    Groetjes, Astrid

  • 19 Januari 2010 - 20:04

    Danielle En Tano:

    Hoi schattebout!

    Zo maak je nog eens wat mee in het verre Brasil! Wel erg leuk om te lezen hoor! En die foto's zijn geweldig!

    Love you girl!

    xxx

  • 21 Januari 2010 - 12:28

    Salsia:

    Sang vrouw wat een avonturen, hahah naar het ziet er goed uit, Lieve groetjes uit een koud Holland
    Sads

  • 21 Januari 2010 - 12:28

    Salsia:

    Sang vrouw wat een avonturen, hahah naar het ziet er goed uit, Lieve groetjes uit een koud Holland
    Sads

  • 07 Maart 2010 - 14:32

    Natascha:

    Wat is er mis met een weekendje naar de Veluwe??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Natal

Viva Brasil

Recente Reisverslagen:

22 April 2010

Recife

16 Maart 2010

Project Mcn/ Capoeira

26 Februari 2010

Carnaval

31 Januari 2010

Tudo bem? sinto saudades de voce

21 Januari 2010

wist je dat.....
Sandra

Hello Peeps.. Eindelijk is het dan zover!!! Follow my dream..going to Brasil.. Ik zal jullie op de hoogte houden van alles wat ik mee maak: van het project, tot reizen, tot vrienden.. everything.. Ik zal jullie allemaal erg missen, dus schrijf wat op als je iets kwijt wilt.. luv ya... muchos beijos

Actief sinds 20 Nov. 2009
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 19534

Voorgaande reizen:

05 Januari 2010 - 30 November -0001

Viva Brasil

Landen bezocht: