1e week - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Sandra Smit - WaarBenJij.nu 1e week - Reisverslag uit Natal, Brazilië van Sandra Smit - WaarBenJij.nu

1e week

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sandra

13 Januari 2010 | Brazilië, Natal

Olaaaaaaa

Zo hier ben ik dan eindelijk!!
Gelukkig weer even op internet, want dat was een probleem..

Nou ik ben veilig aangekomen, ik zit nu in mijn apartementje sinds vandaag.. Was toch wel moeilijk, want alles zat opeens vol en het is hier hoogseizoen..
Ik zit vlakbij het strand en met leuke mensen, alleen de taal valt me toch wel erg tegen..
ze zingen hier bijna met een tempo van 120 km per uur... pfffff ik moet echt goed luisteren wat ze zeggen..
daar heb ik het toch wel moeilijk mee, maar goed zal wel goed komen..

Petty is ook weg, heel jammer en is wel moeilijk om op jezelf te zijn in een vreemd land zonder de taal te volgen..
we hebben leuke dingen gedaan deze week: hebben dolfijnen gezien, buggytour met een vreselijk Christina of hoe ze ook heette..op eigen risico naar de sloppenwijken gegaan van het project en dachten dat we het wel wisten de weg..haha nee dus kwamen we ergens terecht in een buurt, waar ze al begonnen te roepen en fluiten en PETTY dacht echt. dit is onze laatste avond. haha
maar gelukkig kwam JEAN van het project ons redden en leven we nog.. ahha
Ook nog naar Pipa geweest, waar ze allemaal zweven van de fruitsoorten en papaya. hahaha
Ja veel om op te noemen.. weet alleen dat Petty die 2 heuvel van 45 graden niet meer wilt zien om naar de bus te komen.. het is hier erg heuvelachtig..

nou voor de rest nog niet veel te melden..
heb het vandaag wel beetje moeilijk, moet me echt beheersen en de taal leren en ff gaan settlen maar goed dat zal wel goed komen

Bedankt voor jullie lieve mailtjes en kadootjes nog.. dat doet me wel goed als ik er naar kijk
Nou tot gauw allemaal en ik hoor van jullie..

ow ja mijn telefoonnummer is;
0055-84-94099088
en adres;

Casa Nostra
Rua Manoel Alves
497
Vila de Ponta Negra

tot gauw..
ciao ciao...xxxxxxxxxxxxxxx


  • 13 Januari 2010 - 21:32

    Kim:

    lieverd, daar ben je dan alleen in een vreemd land waar je de taal nog niet kent.
    Maar je bent een sterke vrouw, geef het de tijd dan komt het vanzelf wel.
    Ik mis je!!! Doe voorzichtig, geen enge verhalen over op eigen risico naar de sloppenwijken.. hi hi.. echt weer wat voor jou!
    hele dikke kus hou van je!
    kus kim

  • 13 Januari 2010 - 23:36

    Tante Hetty:

    Hoi Sandra,

    dat klinkt nogal heftig. Maar je slaat je er goed doorheen en je gaat het helemaal maken daar.
    Veel succes en voraal geluk, daar in het verre Brazilië.
    Groetjews van tante Hetty.

  • 14 Januari 2010 - 17:46

    ELS DUIVERMAN:

    WAT GOED VAN JE, WEL VOLHOUDEN HOOR.
    IK DENK AAN JE
    LIEFS VAN ELS

  • 15 Januari 2010 - 19:45

    Danielle En Tano:

    Ik ben zoooooooooooooooooooooo trots op jou!!!!!!!!!!!

    xxxx

    Danielle

  • 16 Januari 2010 - 20:48

    Joyce:

    Jij held... ik zie het al helemaal voor me hoe jij die bange Petty voor gek verklaard en haar mee sleurt naar wat jij denkt dat de goede richting is.... U go girl!!!

    we bellen mailen faxen!! kus

  • 17 Januari 2010 - 11:44

    Marcel:

    He Sandra !
    Zit je lekker in een warm land maar wel in je eentje... Wel goed van je, maar wel volhouden he? Hebben nog contact over Rio. Groetjes Marcel & Eric.

  • 17 Januari 2010 - 20:56

    David:

    hey lieverd,als je nog een spoedcursus braziliaans wilt volgen geef maar ff een GIL!!!!hahaha.veel plezier,geniet van het prachtige natuur en voor sesamstraat thuis zijn he,want ze hebben geen velichting in de jungel!!!hahaha.o ja en voor een prikki kan je een vlucht maken met de helicopter moet je maar ff bij de balie vragen!!!!veel plezier!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Natal

Viva Brasil

Recente Reisverslagen:

22 April 2010

Recife

16 Maart 2010

Project Mcn/ Capoeira

26 Februari 2010

Carnaval

31 Januari 2010

Tudo bem? sinto saudades de voce

21 Januari 2010

wist je dat.....
Sandra

Hello Peeps.. Eindelijk is het dan zover!!! Follow my dream..going to Brasil.. Ik zal jullie op de hoogte houden van alles wat ik mee maak: van het project, tot reizen, tot vrienden.. everything.. Ik zal jullie allemaal erg missen, dus schrijf wat op als je iets kwijt wilt.. luv ya... muchos beijos

Actief sinds 20 Nov. 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 19534

Voorgaande reizen:

05 Januari 2010 - 30 November -0001

Viva Brasil

Landen bezocht: